blah blah blah

känner för att skriva av mig lite, fråga mig inte varför.
L tittar på tom och jerry och ritar, har precis gjort
klart ungarnas tvätt och väntar på att min egen ska bli klar.
huset skulle vara städat när jag kom hem igår, jo tjena.
berg med disk, leksaker och kläder överallt, allmänt stökigt!
min hostmom har svåra allergi besvär så hon kunde inte göra
något igår som de sa så jag har ryckt in som hushållerska känns
det lite som, haha. men det ser i alla fall bättre ut nu än innan.

vädret suger, molning och kallt. OCH VET NI VAD?!
när jag hämtade L från skolan kom det några små snöflingor.
det var helt sanslöst, mia sa igår att det kunde snöa idag
och nu skulle det inte förvåna mig om det komma en massa snö.

läste target annonsen innan, måste dit denna veckan! haha.
hittade massa bra saker jag behöver köpa på extrapris
som en ny bikini, solbrillor, vattenflaska osv.
får se om jag kan hitta tid till att åka dit i veckan.

fick precis mejl av CC att det inte gick att skicka tillbaka
mitt VISA papper hit, vilket är mysko. jag skrev ju min adress!
hoppas i alla fall att jag får det i veckan, att det är på vift
är inget bra, har jag inte det är jag lite körd, haha.

på min lediga tid innan skypade jag med mamma och emma :)
sen duschade jag och plockade i ordning på rummet.
ska packa upp paketet ikväll när jag kommer hem från skolan
och bädda rent i min säng. jag har gjort min läxa med, vilket
är kanon trots att jag var lite som ett frågetecken :P haha.
läste mitt schema innan med, nu ska jag tydligen jobba både
onsdag och torsdag kväll, och hela dagen på fredagen för
ungarna har ingen skola, fråga mig inte varför..
det är ju mycket tid jag får över till gymmet och kompisar ><
men, min ena class slutar nästa vecka och den andra
i slutet av mars så förhoppningsvis får jag mer fritid då.
och när allt det är slut är det dags för florida resan!
vilket kommer bli kanon :) både jag och ungarna är taggade.
i åtta dagar blir vi borta, varav två dagar går åt till att flyga.
men vi har vårt egna hus med pool och det ligger nära disneyworld :)
nej nu är min tvätt klar och L skriker så jag måste bege mig.

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0