break your heart

vilket uppmuntrande väder, regn och lite halvkallt..
veckan har gått snabbt och har inte hunnit sitta här.
jobbat mycket och har knappt haft någon fritid.

i tisdags var det kallt som vanligt, L hade gymnastik
som vanligt och sen hade vi playdate hos vera och vivian :)
jag tror eftermiddagen var rätt lugn vad jag kan komma ihåg.
igår var det en vanlig dag igen, haha. hämtade de äldsta
tidigt så vi hann göra mycket på eftermiddagen.
det blev tv, läxor, bakade brownies, sova och utomhuslek.
internet och telefon funkade inte igår för att en faktura
glömts att betala så min hostmom var rätt arg igår när hon kom hem.
men det löste sig och vi kunde ut och äta middag i alla fall :)
ungarna var exalterade och det blev red robin.
hon skulle på ett snabbt möte och vi satt kvar i bilen utanför
och väntade, lyssnade på musik och flummade oss :P
denice och josefin hämtade mig vid åtta och vi drog till starbucks.
satt i sofforna och bara pratade om allt möjligt, vilket är skönt.
de är trevliga brudar och vi hade mycket roligt :)

senare bär det av till L's gymnastik och i eftermiddag
ska vi baka kakor och sen ska alla bada.
jag jobbar ikväll så inget spännande händer..
har inte varit på gymmet på evigheter, har ju inte
tid med mig själv någonting tycker jag!
men i helgen får det bli gymmet varje dag.
på söndag ska vi nog ta en trip till ikea, jag och denice :)
annars blir det nog en rätt lugn helg om jag känner mig själv.
ingen skola för ungarna imorgon, så det är jobb hela dagen.

öppnade ett hemlängtan-paket igår, dessa två veckorna har
varit lite jobbiga och ungarna har inte varit de bästa..
paketet innehöll zoo, och snacka om att jag blev glad :)
mumsade i mig alla nästan på direkten, haha.
haft mycket skypemöten med familjen med denna veckan,
vilket hjälper mycket när det är jobbigt.
men ändå så är det så svårt, för då vill man egentligen åka hem..
någon som förresten vill skicka hit lite lösgodis? ;D

har haft virus på datorn med, men tror och hoppas att det är borta.
datorn är väl rätt normal så. ipoden är fortfarande borta med..
har inte fått mitt körkort än, kör med en papperslapp :P
om tre veckor typ bär det av till florida, måste skriva packningslista.

adam lambert, marry me!

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0