don't stop me now

dagen igår var rätt ok om jag får säga det.
på eftermiddagen badade alla barnen, de tittade på tv,
vi spelade spel och annat smått och gott.
hade min sista class igår med, lite sorgligt att lämna alla :P
men ändå skönt att det är över, mer fritid för tusan!
har bara två gånger kvar på italienskan med.
körde inom affären på vägen hem, köpte mjölk, cola och hallon.
bäddade ner mig i sängen snabbt och åt mitt mumsmums :)
svenska hollywood fruar var på datorn och tittade på två avsnitt.
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men lite patetiskt är det allt.
min favorit är ändå maria, jag diggar henne på något konstigt sätt :P
de andra är ju helt seriöst en bunke dumma blondiner..

jobbade inte morgonen idag, vilket var så superduper skönt!
sov typ till halv nio, upp direkt och klädde på mig och så till gymmet.
var lite halvseg men några kalorier lyckades jag väl bränna..
hem, duscha, datorn krånglade och sen körde jag och hämtade L.
hon käkade lunch och spelade sin webkinz och så körde vi och hämtade resten av ligan.
vi gjorde hot coco och vi hade en liten pratstund vid bordet :)
det regnade just då så vi satte på en film, "kung fu panda", älskar den!
helt plötsligt började solen lysa så vi packade vår picknickorg,
bjöd med grannpojken och drog till parken en sväng.
knappt trettio minuter hann vi vara där innan regnet började igen..
vi fick ha picknick i köket men det gick bra det med :)
min hostmom kom hem vid fem, jag och L körde och handlade.
de fixade middag och vi käkade, och nu jobbar jag igen.
på schemat står det till halv elva men hoppas det blir tidigare.
är trött idag och önskar jag kunde hoppa i säng redan nu :/
har precis nattat alla barnen, de var trötta idag så det blev nainai tidigt för alla.
nu är det jag, min baby dator och B&J hela kvällen lång :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0