falling behind

sitter i sängen med ahlgrens bilar och choklad, mums!
tv:n är på och det är massa bra idag faktiskt.

dagen har varit kanon, rolig och lite nyttig ;P
sov typ till nio idag igen, L knackade på dörren vid
åtta imorse och hundarna hade damp inatt..
gick upp och gjorde vid mig och satt vid datorn.
vid halv två körde jag till denice hus, vi mötte yasse
och sen körde vi till IKEA :) och det var en rolig eftermiddag!
jag shoppade blommor till mitt rum, en hylla som
förhoppningsvis kommer upp snart, lite bilder och godis.
vi käkade köttbullar, gick runt och flummade oss osv :D
var hemma vid sex, bytte kläder och stack till gymmet en sväng.
handlade på vägen hem, är nyduschad och ska burra ner mig
vid tv:n nu. brorsans gokartsaker är beställda nu med!
imorgon är det måndag igen, ny jobbvecka.
helgerna går så tusans snabbt och veckorna så sakta.
kan det inte bara vara tvärt om? haha :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0