fascination

solen lyser och det är vår i luften, underbart!
har precis städat lite, både rummet och badrummet.
har sorterat ut vinterskor och jackor och hängt in
i gästrummet. sommarkläderna hänger jag upp nästa vecka :)
har fönstret öppet och vädrar lite, trots att det är lite kyligt ute.
morgonen idag gick bra och ungarna var glada över det fina
vädret som ska vara idag! vårkläder på, även för mig :P

igår var en helt okej dag. förutom att G fick ett rejält utbrott
när vi kom hem från skolan. jag fick låsa in henne på hennes rum
(vet att det låter hemskt men det måste göras för att
hon ska lugna ner sig och inte slå eller förstöra något)
hon lugnade sig efter ett tag och sen satt vi och pratade en stund.
jag fixade snack till henne och sen dansade vi :P
L gjorde oss sällskap en stund och sen tillslut slutade jag.
hjälpte till lite med maten sen gick jag ner här innan denice
hämtade mig och vi drog till starbucks! skönt att komma iväg
från huset lite och umgås med andra aupairer :)
upptäckte att jag ska jobba nästa lördag eftermiddag,
så jag får typ börja packa denna helgen redan..
skidhelgen med denice flyttar vi till senare i april.

i eftermiddag vet jag att G ska öva cello, vi ska till biblioteket
och lämna tillbaka filmer plus jag ska fixa mitt kort, ska börja packa
för L och sen ska vi ju hinna vara ute med för tusan!
och om jag känner mig och ungarna rätt blir det nog starbucks med :D

har en massa roligt som väntar nu, resor och saker!
och att våren är påväg gör ju bara saken roligare och bättre :)
sitter och får min dos av adam lambert med just nu, haha.
han är ju så snygg och sjunger så bra så jag dör..

If you leave me now, you take away the biggest part of me.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0