freaking mess

ohja, det kan man säga. livet är upp och ner
och just nu är allt bara en enda lång berg-och-dal bana.
kan inte riktigt sätta ord på denna dagen, men;
det är molnigt och kallt, ungarna har varit pain in the ass
nästan hela veckan, det ska regna i LA i helgen och
ipoden jag skickad hem till brorsan är borta.
kan man bli mycket lyckligare just nu!? :(
skypar med pappa nu i alla fall, alltid skönt.

jag ska mejla postkontoret och kolla vad som hänt.
pappa har mejlat posten hemma så jag hoppas vi
kan komma fram till vart den är.

ungarna ja, vet inte vad jag ska börja.
det har varit en skrikig, gnällig, bråkig vecka för de
och det gör det ju inte lättare för mig.
men de är så söta och goa när de är snälla
och på bra humör men igår ville jag bara
packa väskorna och åka hem alltså, vilket var
en jobbig känsla för jag vill stanna och det ska jag.

idag får jag mitt efterlängtade paket med, äntligen!
vid halv fem kör vi till flygplatsen och mitt plan
lyfter halv sju mot burbank, CA.
jag behöver ju verkligen komma iväg från detta
ett litet tag. förhoppningsvis har ungarna saknat
mig när jag träffar de på måndag morgon :P

L är snart klar med sin gymnastik, ska hem och
göra lunch och sen blir det nog en film :)

Califorina, here I come! vi ska göra LA osäkert i helgen.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0