got to choose

sitter i sängen, klockan är lunchtid och jag gör ingenting.
just nu. kan det inte bli så mycket bättre? haha.
sitter och smaskar lite på min B&J glass som är så söt :)
vaknade vid tio idag, rätt skönt, satte på datorn och
gick upp och käkade lite frukost. precis tittat på film "G-force".



nyvaken look men är inte glassen lite smickrande gullig? :P

igår blev det en lugn kväll, packade lite och fixade naglarna.
gick upp en sväng innan de stora gick och la sig och vi tittade på
film och E pillade och fixade mitt hår, superskönt!
när de gått och lagt sig tittade jag och min hostmom på
"the blind side" och den var faktiskt bra, lite rolig och gullig :)
ska bege mig till gymmet senare, hoppas på att vera kommer
hem tidigt så vi kan åka dit tillsammans!
annars bjuder nog inte denna söndag på något annat spännande.
om en vecka firar jag påsk i ett flygplan och på flygplatser.
vilken höjdare (Y) men vi kommer ju tillslut fram till
florida, sommar och disneyworld! det kommer bli sjukt bra :)
har hört att huset vi ska bo i är stort och snyggt med egen pool!
så jag har la inget att klaga på egentligen.

det där med förlängning, blir mest förvirrad tycker jag..
finns fördelar och nackdelar med alla alternativ.
vet att jag har fram tills augusti på mig men ändå,
planeringsfreak som jag är så vill jag ju veta nu :P haha.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0