hey soulsister

denna rubriken tillägnar jag dig amy :)

solen börjar titta fram, det är fredag och snart ledig!
har precis duschat och håller på att göra vid mig.

dagen igår gick rätt bra ändå. jag hann sova middag :)
skypa med bästa vän fick jag med göra!
jag och G hade ett litet bråk, men vi löste väl det tillslut.
E och jag var kreativa och bakade kakor, de blev dock inte
som de skulle bli enligt kokboken men de smakar nog bra ändå :P
på kvällen var det multiculturalnight på ungarnas skola.
men G hade sin konsert på en annan skola så jag fick ta 
de andra två till spiritridge. E var duktig och allt var kanonbra!
jag nattade de direkt när vi kom hem och sen hämtade vera
upp mig och vi tog ett break på starbucks.
somnade snabbt när jag kom hem och vaknade inte en enda gång!
hade någon knasdröm som jag inte tänker berätta om ;D

morgonen idag gick bra, men när vi kom ut var det kallt som tusan!
det var runt noll och inte nådigt.. men de har sagt att det ska bli varmt senare.
efter jobbet idag ska vi ut och käka och sen till costco.
jag ska köpa min nya systemkamera! en kanonbra kamera
till kanonbra pris så nu slår jag till. kan ha med den till florida med :)
sen ska vi ju på aupair möte, sen fram emot vår salsadans, haha.
nej nu måste jag gå och fixa naglarna och fortsätta med sminket.
äta måste jag med, blev dietfrukost imorse; banan och vatten ><
i helgen förresten så blir det städning och inredning, bio och gym.



dessa bilderna kom nerdimpandes i postlådan igår.
vi tog de på chinese new year, är vi inte söta? :)
de gör mig glada trots allt.

mitt körkort har inte kommit, får man panik eller..
får väl ringa de och fråga vart det tagit vägen.
mina pengar från CC väntar jag fortfarande på.

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emma

hade varit snyggare om jag varit med ;)

2010-03-19 @ 23:11:13
URL: http://iimmma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0