i never told you

vilken skön och avslappnande dag det har varit.
solen har gått bakom molnen ibland och blåst
kallt har det med gjort faktiskt men annars en bra dag :)

sov till nio typ, inte så mycket sovmorgon menmen..
käkade frukost med familjen och sen kurrade jag ner mig
i bädden igen. läste ut min tjocka bok och skrev packlista.
gjorde vid mig och sen skypade jag med farmor och farfar :)
var verkligen ett tag sen så det blev ett långt samtal.
sen körde jag till InSpa för min helkroppsmassage,
snacka om att jag behövde det och hur skönt det var!
var ju så avslappnad när jag var klar så kunde knappt gå :P
hämtade upp vera och vi drog till gymmet ett tag.
när jag kom hem duschade jag och gjorde vid mig och vid sex
körde jag till downtown, mötte upp vera och mia på
california pizza kitchen och vi käkade en mumsig middag :)
vi tog en runda på starbucks med innan jag pös för att
hämta E från hennes playdate och de skulle gå på bio.

har precis tittat på "hitch" rätt bra och mycket rolig!
ska nu snart sova och hoppas på en längre sovmorgon imorgon.
imorgon blir det IKEA för hela slanten med svenskarna.

har ju glömt att säga att mitt visa papper är tillbaka säkert.
så nu behöver jag inte vara så orolig längre, haha.
G hade en sleepover med mig i torsdags vilket hon tyckte om.
blev väckt några gånger under natten men jag överlevde :P
vår granne fick tydligen åka in till sjukhuset med ikväll,
fråga mig inte varför men hoppas inte på något allvarligt.

I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
I don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you, but let me just say
I don’t want to love you in no kind of way no no
I don’t want a broken heart and
I don’t wanna play the broken-hearted girl

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0