if it kills me

varit en solig och skön dag. inte för varmt eller för kallt.
blev tunika, leggins och gladiatorskor vilket känns somrigt :P

vi vaknade upp vid halv tio, lagom sega och trötta.. haha.
denice körde hem till sitt och jag körde till banken en sväng.
när jag kom hem var resten klara och vi körde till issaquah.
först en runda på target, köpte ansiktsvatten och en film till ungarna :)
sen till lowe's och köpte en ny snygg postlåda! och tro mig,
den behövs bytas ut! locket trillar nästan av och den är helt rostig ;P
sen blev det en runda på costco, skulle ju köpa min kamera
men den fanns inte där så vi har beställt den på internet nu
så jag hoppas att den kommer så snart som möjligt! :D
sen ska jag ju bara lära mig den med, de är ju inte så lätta..
vi var hemma runt ett och vi städade lite i bilen.
de körde tillbaka till target för de glömde en påse och sen
körde de och tvättade och städade bilen någonstans.
jag skypade med pappa och lite med mamma i över en timme :)
när kom de tillbaka sa ungarna "andréa, go out and look at your new car!"
G ledde mig ut med förbundna ögon och där stod den och blänkte.
den är ju dock inte min men ungarna säger det, haha. jag kör ju den hela tiden.
sen var vi ute resten av eftermiddagen, vi lekte och kopplade av i värmen.
vi gick in och lagade lite mat, dock inget seriöst :P
käkade gjorde vi här i källaren och samtidigt tittade vi på "princess and the frog".
den filmen är så söt och jag älskar den! det var den jag köpte till de.
nu är klockan bara nio men min hals tar kååååååååååål på mig och min
näsa rinner lite som den känner för så jag ska väl sova snart.
ska dricka massa vatten och hoppas på att det hjälper mig.
att vara sjuk har jag absolut inte tid med.. om en månad kanske eller så, haha.
imorgon ska jag verkligen ligga och dra mig och på kvällen
blir det bio med några av brudarna i bellevue downtown :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0