let it rain

spöregn, grått och tråkigt. blää..
hade hoppats på något bättre men får väl
vänta tills söndag när vi anländer till florida.

gårdagen igår var sjukt slapp :P gick i pyjamas till typ halv fyra.
stack till gymmet en timme, skönt med träning!
och där var ju en och annan snygging med, haha.
kom hem, duschade och vi lagade mat. sen stack jag
och hämtade denice och josefin och vi stack till bion.
vi såg "she's out of my league" och fy vad rolig den var :D
tror inte jag skrattat så mycket på evigheter, haha.

skulle började kvart i sju imorse, men gissa vad?
JAG FÖRSOV MIG, haha. vaknade klockan sju och for upp ur sängen.
var uppe på fem minuter och stressade igenom allt, haha.
vi skulle vara hos tandläkaren halv åtta så det var snabba ryck.
hade ställt klockan igår men glömt sätta på alarmet, PUCKO!
men allt gick bra och vi hann till och med till skolan i tid :)

nu sitter jag här, har precis gjort vid mig och käkat frukost
för det hann jag ju inte imorse, haha. tänkte sätta mig
och pilla lite med min kamera och försöka lära mig den.
har sett att mamma har halsfluss, krya på dig! <3
min sista italienskaclass ikväll med.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0