live like we're dying

jag mår bättre nu måste jag säga.
hade ändå en trevlig middag med familjen,
fick många kort och kramar av G och sa att hon
var ledsen, jag vet ju anledningen till alla problem..

pizza blev det till middag, körde till redmond innan åtta.
hittade en bikini jag velat ha jätte länge, och på REA!
blir man glad eller? :) betalade typ bara fjorton dollar för allt.
blev ett par nya solbrillor också och flip-flops.
lite godis slank det ner med, behövde socker efter veckan..
vi körde hem till nicolette sen, tittade bara på tv och pratade.
nu är jag hemma, satt upp hos min hostmom innan och
tittade på något program om barn med scitsofren eller hur
det stavas och med andra knasiga psykiska sjukdomar,
lite läskigt och galet var det att titta på faktiskt..
hon höll också på med planeringen inför floridaresan :)
nu ska jag bädda ner mig, sovmorgon imorgon ohyes!
frukost? kanelpizza, haha. låter galet men jag var tvungen
att prova det sa familjen :P får la ge det en chans.
min dator beter sig lite mer normalt får jag säga.
hoppas bara att den stannar såhär nu för pallar inte mer skit..

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0