live your life

ligger i ronjas säng och solen lyser, kan det bli bättre?
hon har varit på lektion sedan nio imorse men borde
kommer hem inom en timme tror jag :)
har precis tittat klart på björnbröder som vi började titta
på igår, gjort vid mig och lyssnar på itunes.

dagen igår gick rätt bra. min hostmom kom hem vid fyra,
jag fick mitt paket! innehöll sommarkläder, tre par skor
och lite svenskt godis jag ska mumsa på när jag är hemma
i bellevue på söndag kväll :) vi körde till flygplatsen och jag
gjorde vad man brukar göra på en sådan, haha.
fixa boardingpass, säkerhetskontroll, käkade lite och läste bok.
det var sjukt när vi flög över LA, så sjukt stort och en massa
lampor överallt! helt galet var det. flyget var lite drygt, haha.
det är så tråkigt, man blir bara rastlös hela tiden.
ronja hämtade upp mig och fy vad glad jag blev av att se henne :D
ringde min hostmom och sa att jag var framme och sånt.
så sa hon att L inte kunde somnat för hon grät så mycket för att
hon saknade mig, hon trodde inte jag skulle komma tillbaka.
blir man inte lite tårögd och glad av det? :)

vi körde till calabasas, blev en runda på target och sen till huset.
det är stort och fint, bor i värsta community och grejer.
men är man i LA så är det väl bara lyx som räknas? haha.
när ronjis kommer hem ska vi till starbucks en runda innan
hon jobbar, får se vad vi ska hitta på med de små liven.

vid sju när hon slutat drar vi till cheesecake och sen på bion!
kommer bli en bra helg nu, känner det på mig :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0