makes me wonder

varit en rätt bra dag, glada ungar i alla fall :)
min hostmom har haft semester idag, så hon har varit hemma.
körde och hämtade L vid elva som vanligt, vi käkade lunch.
jag fixade me ungarnas tvätt och de tittade på "upp".
jag hann titta in lite ibland med, bästa filmen!
körde och hämtade de stora vid tre sen hem och tog lite snacks.
alla ungar in i bilen och vi körde till mercer för OT.
min hostmom kom hem från ett läkarbesök vid sex och direkt in i bilen.
vi körde till southcenter och till rainforest café :)
jätte cool restaurang, helt djungelinredd och allt! ungarna diggade det!
G var glad över att det var hennes dag så det var en bra middag.





mina små hjärtan.

vi kom hem lite över åtta, hjälpte ungarna på med pyjamas
och sen hoppade jag i min egen. har precis tittar på senaste
avsnittet av familjen annorlunda och ska nu sova :)
imorgon blir det nog gymmet på min lediga tid, måste träna.
det funkar att lägga upp bilder, vad händer?! haha.
två dagar till LA och jag är så sjukt taggad! semester? JA TACK :D
normal dag imorgon med, som vanligt. efter vi varit på
gymnastik L och jag ska vi hem till vera på playdate :)

jag gillar livet här, ingen hemlängtan och kunde inte fått en bättre familj!
alla ni som är sugna på att åka, gör det! ni kommer inte ångra er.
bästa, roligaste och lärorikaste äventyrer jag gjort :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0