my cool

jag måste börja med att säga; HAHAHAHAHAHAHA!
vilken rolig, flummig och knasig kväll det blev tillslut.
denice kom hit innan åtta, vi körde till mercer och skulle
hämta upp ash, och tror ni inte vi kör vilse i flera mil
typ och det tog ju en stund, men när vi kommer fram visste
jag ju precis vart det var! så grymt irriterande..
haha, men det var en galen bilfärd vi hade.
i alla fall så var vi redan sena och när vi kom till downtown
så hittade vi stället men sen ingen parkering!
tillslut hittade vi en nära och bra, och den var gratis :D
salsadansen var knas och där var många par.
man skulle dansa med gamla män och det var lite halsgroose.
men tillslut dansade jag med en för min hostmom tvingade mig
och det gick väl rätt bra ändå, haha. har lite moves nu ;)
nu är jag och denice hemma och sitter här med vårt gottgott.
min hals gör duktigt ont, hoppas inte på något allvarligt!
hon ska nana här inatt men vi får la upp i tid imorgon, mycket att fixa.

dagen idag annars har varit kanon, tjugo grader och sol!
ska bli ännu bättre väder imorgon så jag klagar inte :D
G hade speech runt lunch och sen tillbaka med henne till skolan.
efter skolan körde jag, L och G till starbucks, E hade en playdate.
vi fikade ute i solen och sen gick vi till parken en lång sväng :)
skulle ju som sagt köpa min nya kamera idag men icke,
vi hann inte för E var hemma sent från sin bio så vi stack bara
ut på middag, det blev kinesiskt och det var rätt mumsigt :)
köpte i alla fall min externa hårddisk idag, så nu kan allt vara säkert!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0