say all i need

jaha, där är vi på gymnastik idag igen.
L springer runder där ute och jag sitter här med min baby :)

dagen igår var kanon ändå trots allt skit..
ungarna var glada, solen lyste och det var varmt!
när jag hämtat de stora körde vi hem och fixade
lite och sen körde vi till starbucks drice thru så
att jag kunde köpa smoothies till de :)
vi körde till OT, tiden gick rätt snabbt och sen var vi hemma igen.
käkade middag och sen körde jag till skolan.
kom hem, tittade sista avsnittet av familjen annorlunda och sen nanade jag.

morgonen idag var också helt ok, ungarna var lugna
och vi fick allt gjort i tid trots att de sov längre.
körde till banken och fixade lite saker och sen hem igen.
skypade med mamma innan, pratade om allt möjligt :)
vädret idag är tråkigt.. molningt men ändå lite varmt.
ikväll har jag min sista class, så skönt!
ska signa upp mig för min bartenderclass i maj ;P
kommer bli störtcoolt, och kommer kunna alla drinkar, haha.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michaela

hey, när kan man prata med dig utan att få virus meddelande?

2010-03-17 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0