solo

känner för att skriva av mig litta, haha.
sitter här med musik, precis gjort vid mig och målat naglarna :)

det var grymt segt att gå upp i morse, men jag var ju tvungen..
men jobba i mjukisdress är alla tiders vettni!
ungarna var typ vakna när jag kom upp, vilket var bra.
de tittade på tv och jag höll på med disk och tvätt.
höjade att pyssla med sånt klockan sju på morgonen (Y)
morgonen gick väl ok ändå, G var på lite dåligt humör..
hade ju the two troublemakers hemma, den bästa åkte iväg, haha.
satt och käkade frukost själv imorse, utan spilld
mjölk, gnäll om att man inte vill äta osv.
en stor skål med flingor, jordgubbar och OJ :)
vi kom i alla fall iväg till skolan i tid vilket var bra.
har inte så ont i magen vilket är skönt, och halsen är bättre.
ska nog vara lite ledig idag på eftermiddagen, tackar man inte nej till!
tänkte nog ta en nap, gå till starbucks om det inte regnar och göra
min italienskaläxa. men nästsista gången idag så snart slut :)
mejlade min programdirector innan, fortfarande inte fått mina pengar..
behöver de nu, är så fattig! gjort av med sjukt mycket pengar i helgen.
min class kostade 190 dollar och min hårddisk 130!
jag behöver pengarpengarpengar. allt på mitt VISA börjar försvinna med ><



har flätor i håret dagen till ära, inte så vanligt längre..
längtar tills mitt godis kommer och min kamera!
måste börja planera vad jag ska ha med mig till florida med :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0