someday

vilken härlig vårdag det har varit trots allt!
solen har lyst hela dagen, runt tjugo grader och bara glassigt väder.
hämtade ju L vid elva, vi käkade lunch och provade
sommarkläder och bestämde vad som ska med till florida :)
sen körde vi och hämtade de stora vid ett och mot biblan!
jag fixade mitt kort och ungarna hittade lite böcker vi tog hem.
vi körde direkt till starbucks och de fick sina smoothies.
haha, jag bad om en tall milkshake och fick en venti :P
snacka om en knasboll! men jag betalade ju bara för den lille.
vi kom hem, tog vårt pick och pack och drog till parken.
två timmar senare kom vi hem och min hostmom körde
in på uppfarten en liten stund senare.
jag lagade mat idag, haha. vi gjorde pasta, sallad och cheesebread :)
min nya favorit, mamma jag ska lära dig hur man gör det!

nu sitter jag här, ungarna är nattade och de var trötta.
min hostmom ringde innan och jag behöver jobba över en timme..
sitter här i träningskläder i onödan, vera skulle hämtat mig nu.
men ja, vi får ta det imorgon istället.. jag som sett fram emot att träna!
får la tänka positivt, får sova tidigt om det nu är bättre.
gokartsakerna anlände innan, dock inte overallen som det kladdat med.
får väl ringa och kolla med de imorgon. och måste till körkortskontoret med,
har fortfarande inte fått mitt körkort och nu har det gått över trettio dagar.

go conidently in the direction of your dreams. live the life you've imagined.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0