this is the life

ny design på bloggen och jag älskar den!
tack så superduper mycket marie, it's awesome.

vilken uppmuntrande dag, regn hela tiden..
förövrigt har den varit helt ok, snälla ungar och allt :)
skypade med mamma idag med vilket alltid är skönt.
classen gick med fint och vi ska ha en på torsdagkväll
för att ta igen den vi missade förra veckan, så den blir den sista.
jag och min tyskblonda bänkkamrat kommer bra överrens!

när jag höll på och förbereda middagen innan såg jag att posten kom.
sen plingar det på dörren och där står en postman med
ett paker i handen, och gissa vem det var till? LILLA MIG!
från mamma och pappa och mormor och morfar.



jag menar blir man inte glad när man ser sånt här?
där var tre små godispaket till flickorna med som de ska få i veckan.
vi får se om påskharen kommer till vårt hus i helgen ;D
jag fick ju till och med ett stort och härligt påskägg av familjen,
men det öppnar jag nog när vi kommer hem från florida.
har precis tittar på svenska hollywood fruar och ätit spettkaka!
ska nu bege mig till toan för att göra vid mig inför att nana.
på min lediga tid imorgon beger jag mig nog till gymmet en sväng.
måste hitta min våg med förresten, letat överallt..

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

mums! Det basta som finns ar godis pa posten :)

2010-04-06 @ 00:02:32
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0