tik tok

vilken slapp och skön dag det varit.
gick i pyjamas till halv tre, klagar jag inte på ;P
skypade med mormor - morfar och mamma,
vilket var roligt för jag har inte sett eller hört från de på evigheter..
halsen har varit lite upp och ner under dagen
men jag känner mig bättre nu, för nu är det bara magen som gör ont.
gick in i duschen och gjorde vid mig lite och sen körde vi och handlade.
nu har vi mycket och massa gott i kylen :D
vi lagade gott mexikanskt till middag, mumsmums!
josefin och denice hämtade mig vid sju och vi drog till bion.
"the bounty hunter" stod på programmet och jag gillade den :)
nu är jag hemma och redo för sängen, tidigt imorgon..
börjar en timme tidigare men skulle få lite ledigt på eftermiddagen!
E ska göra en liten operation så hon ska till sjukhuset tidigt.
annars är det en rätt normal dag som avslutad med italienska.
har signat in mig för min tredje class nu, professional bartending :)
är i mitten av maj till mitten av juni och det ska bli skoj.
nej nu väntar sängen, klockan ringer kvart över sex..



så här kunde man gå ut häromdagen, dock inte idag..
varit regn från och till hela tiden men hoppas på bättre i veckan :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0