time for miracles

nu är det kväll igen, tusan vad helgdagarna går snabbt..
men det har varit en helt ok dag med sol och allt :)

gick upp vid halv nio, var på gymmet inom en halvtimme.
en timmes hard workout blev det, härligt!
beach -10, här kommer jag förhoppningsvis ;P
hem snabbt, duscha och gjorde vid mig och sen in i bilen med familjen.
till bellevue downtown för bio "how to train your dragon"
och den var jätte bra enligt mig :) sen körde vi hem en snabbis
innan vi drog till target. efter det till frisören så de
stora flickorna kunde klippa sig, och de blev supersöta :)
när vi kom hem kollade jag posten, och gissa vad som kommit?!
mitt svenska godis, tacktacktack farmor :) sitter och mumsar lite nu på det.



har precis käkat middag, vi hade leftovers idag som bestod av
kinesiskt och pizza :P och vi hade trevliga middagssamtal! haha.
har inga särskilda planer för kvällen, ska packa lite och sen
blir det nog gosa ner mig i sängen med en film :)

igår gick allt kanon. hade playdate med G efter skolan, vi körde
till crossroads och gick runder och hade skoj.
nicolette kom hit vid sju, vi gjorde brownies, åt gottegodis,
och tittade på "17 again" och den är faktiskt rolig :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0