upgrade

sitter i mitt rum och solen lyser in genom fönstret :)
morgonen gick bra och jag slapp köra de till skolan.
fick precis mejl av farmor, hon har skickat hit godis!
så förhoppningsvis får jag det innan vi åker till florida.
men saknar faktiskt en massa svenska saker..
hönökaka, prickigkorv, leverpastej med gurka,
lövbiff och råstekt potatis, kasslerlåda
och massa annat!
även om maten här är helt ok så är det ändå tomt, haha.
tittade på "bilar" igår när ungarna sov och höll nästan
på att somna i soffan men min hostmom kom hem vid tio
så jag gick ner och bäddade ner mig i sängen :P
måste vika min tvätt, den ligger på sängen och väntar..
gymnastik idag som vanligt med minstingen.
ikväll har de stora konserter, fast på olika skolor
så jag ska ta med mig L och så ska vi på E's konsert på deras skola :)
alltså jobbar jag ikväll med, men nana tidigt ska jag göra!
försöka ha ett skypemöte med bästa vän också idag <3
vi har inte pratat på evigheter och jag saknar henne mycket!
måste till best buy i helgen och köpa lite elektronikprylar..
ska börja titta på en ny kamera med, jag behöver en ny ;P

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0