what about now

sitter och pratar med ronja på msn, vi planerar helgen!
aaa, det kommer bli så kanonbra och så roligt :D

torsdag; jag landar runt nio på kvällen, hem till ronja och chilla!
fredag; hon har class på morgonen (jag sover) :P
sen är vi med hennes hostbarn hela eftermiddagen.
på kvällen blir det cheesecake factory och sen bio,
vi ska se "alice in wonderland" på premiärdagen :)
lördag; upp tidigt för att åka till hollywoodskylten
och sen pyser vi till universal studios resten av dagen.
söndag; upp tidigt för att åka till walk of fame
och sen till disneyland hela dagen! mitt flyg går hem
vid sju på kvällen och är hemma runt tio.

jag längtar såååå mycket, semester här kommer jag!



kära ronja och jag i NYC :)

var en lite halvjobbig morgon får jag säga.
men, vi kom iväg i tid och jag hann till gymmet med
trots att det var stressigt. var tvungen att tanka med,
duscha, göra vid mig och packa inför gymnastiken,
en runda inom starbucks och sen hämta L.
men vi kom hit i tid och allt gick finfint :)
solen lyser idag med och kan inte bli gladare!
hur har ni det där hemma i snön i lilla sverige? ;D haha.
jag är lycklig här i alla fall, trots att jag måste köpa nya solbrillor :P
mina andra börjar gå i sönder, får hitta nya coola i LA.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0