whisper

igår var den slappaste dagen någonsin! haha.
vaknade ett antal gånger innan jag tillslut gick upp vid tio.
var någon töffe som höll mig vaken ganska länge!
skypade båda med mathias, päronen och ronja :)
på torsdag! allt är planerat och klart, kommer bli så kul.
klädde på mig, började packa lite för hinner knappt i veckan.
eh, satt vid datorn, tittade på tv, sov :P haha.
vera hämtade mig vid fem och vi körde till gymmet.
blev en timme där, och vi träffade rachel med :)
"how is your new boyfriend doing?" hmm.. haha.
som om det nu skulle vara sant, inte än.
efter gymmet duschade jag och käkade middag.
kollade på "föräldrarfällan" innan jag somnade,
och trött var jag av någon konstig anledning :P

skulle egentligen träffat T nu men han jobbar..
får la roa mig med något annat!
ikväll ska vi ut och äta, vi ska fira G's gottcha day :)
för övrigt är det en vanlig jobbedag.

igår firade jag tre månader i staterna :)
tiden har gått ruskigt snabbt och den kommer fortsätta med det.
mycket roliga planer framför mig, det gör jobbet lättare.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0