confused

precis varit och lämnat ungarna i skolan, solen börjar titta fram
och värmen är nog påväg tror jag! haha. men ser ut att blir några bra dagar nu
framöver gällande vädret :) morgonen gick ok, allt hann göras och vi var i tid.

igår? ja, började väl som en vanlig dag. var på posten, men allt är så kladdigt och
krångligt så jag får ju panik på detta skitet! men förhoppningsvis så löser det sig..
L hade ju gymnastik som vanligt, skypade med familjen och tittade på tv3 play.
vi kom hem och käkade lite lunch plus dessert (jordgubbar och vispgrädde) :P
sen tog vi oss en tupplur, jag sov nog mer än lillbruden men det gjorde inget, haha.
vi körde och hämtade de stora vid 15, vi kom hem och packade vår picknick korg och
gick till parken :) vädret var ju bra så varför inte. barnen lekte och jag satt på
en bänk och njöt av solen. helt ok eftermiddag enligt mig i alla fall!
när vi kom hem kom min hostmom hem och jag slutade, lycklig lycklig.
vi käkade middag och sen gick jag ner här och tittade på film och lite sånt.
denice kom och hämtade mig vid 20 och vi drog till starbucks som vanligt :)
träffade alla brudarna och vi pratade massa skit och fick skratt-attacker.
det är de kvällarna som gör att man verkligen uppskattar det man har här i sitt nya liv.
kom hem och fick passa de sovande ungarna en timme medans min hostmom körde
och hämtade grandma på flygplatsen, så nu är vi fler i huset igen, haha.
kunde inte sova igår kväll heller, har en massa onödigt som susar genom huvudet.
halsen gör ontont och vet inte vart jag ska ta vägen, hostar mycket med och näsan
är helt stopp i som vanligt, men det känns lite bättre idag får jag säga.
min ekonomi är inte den bästa! sparar ju men inget annat att leva på just nu..
får göra min planering ännu lite bättre tydligen. har i alla fall bestämt mig för vilket
kurs jag ska läsa; cake decoration :) tyckte det lät roligt och spännanade, plus att
jag får de 10 timmar jag behöver, jag är klar innan sommaren är slut (för kursen är
över en helg) plus att jag kommer inte ha några problem när jag ska förlänga.
men den kommer gå på 150 dollar, plus att jag har en sms-räkning på 40 dollar..

i eftermiddag slutar ju ungarna tidigt, så det står städning och naps på schemat
och sen får vi se hur mycket tid vi har kvar och vad vi hittar på.
är ledig ikväll men vet inte vad jag ska göra, min ekonomi tillåter ju inget..
men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta på mig något sommrigt :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0