could you be the reason

det är mycket känslor och funderingar som går genom kroppen just nu.
ibland är det positivt, ibland negativt. ena stunden mår man kanon
och allt är bra, andra stunden vill man packa väskan och åka hemåt.
jag antar väl att det är såhär med detta livet, det visste jag ju när jag kom hit.
men denna veckan är det galet jobbigt. som imorse tex;
solen lyste och morgonen gick kanon. gjorde en bra workout på gymmet
och tog på mig lite fina kläder. eftermiddagen? spöregn, storm, kallt och
jobbiga och gnälliga ungar. jag har inte hemlängtan men ibland är allting bara
så omvänt och knasigt.. forever strong som vi säger här.



öppnade ett av mina hemlängtanspaket och det innehöll djungelvrål!
sitter och mumsar lite på det och det är gott. dock får det ju mig att
tänka på sverige och allting jag har där hemma, trots att jag kanske
inte riktigt vet vad som sannerligen finns på andra sidan.

var bara jag, G och L i eftermiddags. E hade en playdate hos en klasskompis.
eh, vi käkade lunch, var ute och cyklade, låg och läste böcker, tittade på "a bugs life"
och bara slappade allmänt. vi körde och hämtade E och sen slutade jag.
nu jobbar jag igen, har precis nattat alla men det var ju en stor sak idag igen..

dagen igår var ok, stressig eftermiddag och var lite halvdeppig tycker jag.
men var ju starbucks på kvällen och gick ut därifrån med ett leende :)
mina brudar är bäst" det kommer bli en mycket deppig och jobbig höst..
det blir kanske inget vancouver nästa helg heller, jag som var taggad!
jag sparar ju pengar dock och hakar kanske på den andra ligan som åker snart.
nu ska jag hitta något spännande på tven och fördröja resten av kvällen.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0