dota

vet inte riktigt vart jag ska börja skriva, haha.
ligger i sängen och rätt trött och vet inte vad jag ska göra :P
får se vad planerna blir för resten av dagen.

eh, i alla fall. jobbdagen igår gick helt ok får jag säga.
efter skolan körde vi till starbucks och köpte snack och sen
begav vi oss till skogen och ridningen. dock lite drygt att vänta hela tiden.
vi kom hem vid 18, då var det snabba ryck att göra vid sig och fixa
till för jag skulle vara hos denice kl. 19. och jag hann i tid!
haha, körde dit i foppatofflor och bytte till mina pumps när jag kom fram :P
vi begav oss in i en annan bil, körde till en gräsplätt och käkade pizza.
sen begav vi oss in till seattle downtown, och vi hittade dit rätt snabbt.
låg precis vid space needle så det var ju rätt lätt att hitta :)
totalt stod vi nog i kö i typ 2 timmar, men till slut kom vi in.
pascal la armarna om mig och denice och sa att vi var han svenska, blonda
flickvänner, haha ;D stället var inte överdrivet stort men där var inte så
mycket folk heller. vi spenderade nog 1 timme bara på att titta på folk.
vissa gick runt i underkläder, andra hade hittat kläder på soptippen eller så
hade man kanske precis vaknat. helt sjukt hur man kan klä sig så!
vi såg ju ut som om vi skulle på nobelmiddag jämfört med de, haha.
träffade lite roligt men mysko folk under vårt bordbesök.
och sen får man frågan "ey, do you have any E?" jag måste säga att jag
blev lite rädd.. vissa människor var ju rätt höga om man säger så.

men som sagt, vi gick ju dit för att dansa och det gjorde vi som bara den :)
basshunter spelade vid 24 och innan dess hade vi varit igång ett tag.
men sjukt kul hade vi och han gjorde en bra spelning, alla var helt galna!
i de svenska låtarna sjöng jag och denice med och alla tittade på oss ;P
men kul hade vi och jag tackar pascal och denice för en trevlig kväll.



men så söta då. har ni varit gifta länge? :P



haha, ser vi inte ut som en pappersskylt? det tyckte vi i alla fall
efter att bilden hade tagits.



denice, du är en stjärna! vad skulle jag gjort utan dig? :)

kom hem vid 1.30, då fick jag reda på att jag skulle jobba på morgonen så
gick upp vid 9 och jobbade typ i 2 timmar, och nu är jag tillbaka i sängen!
det ända vi gjorde dock var fixa frukost och titta på "tinkerbell".
sonja ringde med: "andréa, I'm in Vegas! and it is cool even though I'm not 21!"
haha, måste ju säga att jag blev lite avundsjuk, semester hade inte varit fel.
ska nog bege mig en runda till affären innan jag och "avatar" blit ett i sängen.
måste slå en pling till vera med och bestämma kvällen :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0