everybody hurts

då är det tisdags och jag sitter och kuckilurar på gymnastiken..
regnet sipprar ner utanför fönstret och det blir man ju inte så glad över.
jag vill ha sol, värme och glädje! men det är ju tydligen inget vi svenskar kan känna?
anna anka: "svenskar kan ju inte känna glädje och uppskatta saker"
eller vad det nu var, hon kan prata för sig själv för det kan vi visst då!
det var ändå mycket känslor som strömmade genom kroppen igår..
fråga mig inte varför, antar att det blir så ibland?
speciellt när man lever detta livet, men jag håller ut och får ju förhoppningsvis
ut någonting lärorikt och vettigt av det här jag försöker mig på.

på min lilla lediga tid innan städade jag i badrummet och duschen.
gjorde vid mig och nu sitter jag här. när vi kommer hem kommer vivian över
på en playdate med L :) vi hämtar de stora vid 15 som vanligt.
det står bad på schemat och sen ska E till doktorn. efter det ska vi köra
och köpa en ny widescreentv till nedanvåningen! snacka om att jag kan ha
hemmakvällar i källaren med brudarna :D senare blir det starbucks som vanligt.
dock sista för några veckor, börjar ju min bartenderclass nästa vecka.
ashleigh och rachel ska också göra den och vi hoppas på snygga killar ;P

gårdagen var la helt ok, glada barn och allt flöt på som vanligt.
trots att jag gick upp tidigt så höll jag mig rätt pigg hela dagen ändå :)
gjorde massa tvätt (vilket inte är världens roligaste dock) men det ska göras..
tog en promenad med denice i parken på förmiddagen, och varmt blev det.
eftermiddagen bestod av "bolt", ritning och OT.
jag fixade till middagen igår och efter det fixade jag med mina postpapper.
förhoppningsvis kan några funderingar kluras ut snart?
sen tog jag en promenad till affären, köpte havregrynsgröt för den var slut..
resten av kvällen spenderades i sängen med min babydator :)

dreaming, hoping, for another try
I’ve been looking, searching, deeper down inside
and if I loose my way, I’ll find another road
cause I can make a change on my own

I’m moving on and I’m gonna get stronger now
and nothing will break me down, I will not give in to doubt
those days are gone, I can be who I wanna be
start living my life for me, I believe that finally I’m moving on


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0