far away

gårkvällen blev inte riktigt som planerat alls, haha.
stannade hemma istället, familjen grillade och jag hakade på :)
vin fick jag plus lite efterrätt och det var ju inte helt fel.
gjorde lite manikyr och pedikyr på mig själv, värsta spakänslan i sängen ;P
och blev lite filmer med ahlgrens bilar och mys med mig själv.

var en slapp förmiddag, satt mest vid datorn och gjorde lite mumsig frukost.
gjorde vid mig lite snabbt, shorts - linne - ballerina är ju inte fel!
har nog varit över 20 grader idag och det har varit så skönt, hoppas det
stannar ett tag nu. stack en snabbis till target och sen hem till merry :)
hjälpte henne fixa sig inför hennes lilla dejt, haha. sen stack vi in till redmond.
kollade runt lite i affärer, jag vill shoppa nya kläder och skor så hemskt mycket!
vi tog en kaffe och satte oss i solen och njöt och pratade massa skit.
sen körde jag hem, bäddade rent sängen, lagade min klänning och tittade på mtv.
merry kom hit och vi fixade till mitt hår. för 5 dollar så är jag nöjd.
blev lite halvt slingor och färgad utväxt, nu ska det bara blekas så det ser naturligt ut!
jag tog en snabbdusch och sen drog vi till bellevue downtown.
california pizza kitchen för en kväll ute och lite mumsig pizza, mums :)
nu är jag hemma och tittar på "kendra", hon är lite rolig och halvflummig.
snart väntar sängen och imorgon är det en ny vecka igen, tiden går så snabbt..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0