forever young

ja det önskar jag att jag kunde få vara, speciellt just nu.
varit ännu en bra helg här borta i mitt nya liv :)
den har bestått av häng i parken, tjejkväll, alkohol och massa kalorier,
seattle, lite shopping och mys med "lejonkungen". låter helt ok va?
jag har i alla fall de bästa vännerna här och de gör mitt liv bäst <3

eh ja, igår tog jag lite sovmorgon vilket jag behövde.
skypade med familjen som kom hem från göteborg, grattis brorsan!
var hemma och pulade lite med allt möjligt här i mitt rum, mitt krypin :P
nicolette och merethe kom och hämtade mig och vi drog till bellevue downtown.
blev en runda i bellevue square men snabbt ut i parken med sallader, glass osv.
vi spenderade härliga timmar i solen på gräset med vår lilla blankie :)



senare drog vi alla hem. gjorde vid mig och stack till affären för att möta vera.
vi handlade mat och lite annat mumsigt inför kvällen.
brudarna började strömma in vid 19, vi lagade mat och det blev gott :)
kvällen bestod av (kanske lite för mycket alkohol), mat i lass,
musik och allmänt snack om våra liv här som aupairer.
min hostmom kom och hämtade mig vid 1 och sen var det hem och nana..



ashleigh, nicolette, merethe, anna, vera och rachel :)







denna galna bilden får avsluta den kvällen :P

idag joinade jag min hostmoms aupairgrupp till seattle.
gick underground touren med de, igen.. haha, men nya saker upptäckta.
efter det gick vi en runda till h&m, blev ett nytt linne och en ny tunika :)
sen gick vi för att käka på ett hamburgerställe.
och det kändes som om vi levde på -60 talet och var mitt i greasefilmen!
det var helt galet och riktigt amerikanskt, haha.
efter det stack jag, vera, rachel, denice och ash tillbaka till veras hus.
vi käkade upp resten av desserten från gårdagen, myste i soffan
och tittade som sagt på "lejonkungen". lika bra som jag minns den trots att
det var evigheter sen! jag och denice tog en promenad tillbaka hit sen :)
nu ska jag snart nana, ska tydligen börja jobba kl. 6 imorgon..
min hostmom ska köra grandma till flygplatsen så hon kan åka hem.
såg schemat för veckan, som vanligt typ med en kväll och många timmar.
ska bädda ner mig och läsa tidningar och sen nana och drömma sött :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0