if i had you

det är söndag morgon, molnigt och kallt ute, ville ligga kvar i sängen..
tappade en lins i vasken med och den försvann, vilken start liksom!
men ska ut och käka frukost med brudarna vid 10, rachel är lite bakis så vi
sköt upp det lite ;P haha. men jag är klar och väntar i alla fall.
helgen har gått snabbt som vanligt och det var väl förväntat..
har hänt mycket och varit lite överallt tycker jag, men det är roligt!

i fredags var det jobb hela dagen, en bra sådan faktiskt. ungarna betedde sig helt ok :)
kom hem från ridningen och gjorde vid mig lite, merethe kom hit!



jag älskar lockar i mitt hår! permanenta?

sen drog vi ner till california pizza kitchen, hejdå middag för rachel.
vi var ett härligt sällskap som hade en mycket trevlig där :)
två timmar lång middag fylld med appetizers och mumsig pizza!



det är detta tjejgänget som gör mitt liv här kanon!

när vi var klara där stack vi hem till rach och skulle titta på film i hennes
biorum men ljudet funkade inte.. så det blev aupair snack som vanligt ;)
haha, händer alltid när vi umgås att vi kommer in på våra hostkids.
men vad konstigt egentligen, det är ju därför vi är här och det är ju den
saken vi har mest gemensamt. utan de hade vi ju aldrig träffats!

eh, stack hem till merethe när vi var klara för kvällen och vi somnade rätt snabbt..
klockan ringde ju lite för tidigt på morgonen men det var upp och ta sig till cyndis hus.
aupairmötet var väl inte så länge, fick lite frukost och pratade om säkerthet typ.
efter det stack jag, merethe och nicolette för lite mer frukost på starbucks ;P
jag körde sen hem till mitt egna lilla hus. jag och min hostmom satt och kollade lite
på potientiella saker att göra nästa helg med roadtrippen men det ska regna överallt
så tälta känns hopplöst och ja, vi får se vad vi kommer fram till helt enkelt.
stack senare till gymmet med vera en sväng, härligt att bränna kalorier! ;)
hem och tog en snabbdusch och lite sånt och sen åkte jag med familjen in till seattle.
vi såg "shrek 4" i IMAX 3D på pacific science center, bioduken var sjukt stor!
körde och hämtade vera när jag kom hem och vi stack till redrobin för en snabbmiddag.
hyrde en film och sen hem hit. vi bunkade upp oss i våra beanbags med blankies
och annat myspys framför vår nya widescreen tv! snacka om att jag kommer hänga här
nere i källaren konstant nu ;D haha. "couples retreat" blev det, bra film.
gick och la mig rätt snabbt för trött var jag och nu sitter jag väntar på att bli hämtad.

titta här hur allt ser pedantiskt uppradat ut, så är det inte hemma! haha.
vi svenskar kanske ska lära oss lite av amerikanarna?





tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0