kids in love

ja då är jag här igen, och äntligen funkar vårt internet!
en ny router har vi köpt och installerat så nu ska det funka felfritt.
ligger i sängen och kurar med datorn, ska snart sova.
är faktiskt trött, varit en lång och jobbig vecka med mycket jobb..

solen lyste igår och allt var finfint. tog en promenix till starbucks mellan
jobbvarven och satt ute i solen :) och när jag kom hem fick jag världens goaste
kycklingsandwish till middag, kanonbra jue! och sen jobbade jag..
vi hade dessert och tittade på "finding nemo", och när ungarna lagt sig låg jag
och tittade på tv i 2 timmar, egentligen inte så hårt jobb om man tänker efter ;P

idag har det varit full rulle från morgon till kväll, ojoj..
tog en promenad i solen efter jag lämnat av ungarna i skolan.
kom hem, tog en dusch och lite sånt och på med sommarklänning :)
har nog varit 25 grader och klarblå himmel hela dagen, klagar jag inte på!
känns som om det enda jag gjort i dag är att köra bil.
är så trött på det nu, ska fasiken inte köra bil på hela helgen!
ungarna skulle både hit och dit tycker jag, men det är väl som vanligt.
min hostmom har varit ledig idag så hon och grandma har fixat runder i huset
och garaget hela dagen. saker som ska skänkas bort, kastat onödigt skit,
möblerat om och flyttat runt möbler som galningar. men bra blir det :)
var hemma igen vid 18 efter G's ridning och vi stack ut och käka middag.
när jag kom hem hämtade vera mig och vi drog till bellevue downtown.
"letters to juliet" - ni måste se den! bra, rolig och romantisk :)
nu ska man ju bara ta och hitta sin rätta romeo här i livet med..

helgens planer? vara ute i solen! blir nog lite utflykter hit och dit tror jag.
imorgon kväll ska jag hem till vera, hon är hemma själv :D
blir nog till att laga mat, kanske lite vin och film/myskväll.
ska försöka ta mig tilll gymmet i helgen, halsen känns faktiskt lite bättre.
godnatt amerika - godmorgon sverige.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0