kids of the future

torsdag morgon och snart är det helg, långhelg! det gillar vi :)
memorial day på måndag vilket betyder ledighet.
helgens planer är kanske lite utflykter hit och dit och in till seattle.
jobbar fredag kväll så där händer det ju inget roligt..

gårdagen var slapp och skön. gymmet gick bra, blev ett bra pass som vanligt :P
eftermiddagen spenderades framför filmer, dator, det blev naps och lite sånt.
regnet vräckte ner hela dagen så ute ville vi knappast vara! haha.
var på starbucksdejt med vera en stund på kvällen, alltid trevligt :)
vi hade våra djupa och seriösa snack om livet här och hemma igen, haha.
tror aldrig vi kommer komma ifrån det om jag ska vara ärlig!

hade ungarna helt själv imorse, min hostmom körde när jag kom upp typ.
men det gör ju dock inte så mycket skillnad om hon är hemma eller inte..
snart ska jag på sista gymnastiklektionen, sen flyttas hon upp en grupp :)
då blir det kvällar istället. tror jag jobbar ikväll med, inte så värst roligt.

don't they love to see you down
kick you while you are on the ground
don't let emotions show

wait until you see my smile

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0