never gonna be alone

kära bloggen, här var det ett tag sen man uppdaterade..
internet funkade lite upp och ner men just nu är det ok :)
funkar inte att lägga upp bilder här igen, blir knas på det!
solen lyser och vi har runt 20 grader, kan man klaga då?
älskar verkligen mitt liv här och skulle inte vilja byta bort det mot något.

i torsdags jobbade jag som sagt hela dagen som vanligt.
sen drog jag, ash, tara, vera och rachel till en restaurang uppe i ballard :)
den låg vi vattnet och vi såg solen gå ner bakom bergen.
det var mysigt och fint, underbar mat och lite dessert på det, haha.

i fredags jobbade jag till typ 16, gjorde vid mig snabbt och tara hjälpte mig.
sen kom nicolette och hämtade mig och vi drog för lite mat på mc'donalds.
ut i trafiken, jippi! nej, för det tog oss nästan 2 timmar till tacoma..
vi var för tusan fast på vilken highway vi än körde på, galet i detta landet!
tillslut kom vi fram och vi parkerade typ precis bredvid tacoma dome.
förbanden var shinedown och breaking benjamin och de var faktiskt bra :)
vilken stämmning det är på rockkonserter och vad man blir taggade på något vis.
med ett pang blev det svart och nickelback började spela, aaa! det var galet.
de gjorde en ca. 2 timmar lång spelning och den var fylld med bra rock,
humor, alkohol och allt annat som en rockkonsert ska innehålla :D
jag har bestämt mig, jag ska gifta mig med en rockstjärna!
har lite bilder och videos från kvällen, det var en galen kväll och skulle kunna gå dit igen!
var hemma vid 24 typ, sängen direkt för trött var jag allt..

sov rätt länge idag för att vara mig, haha. 10.30 vaknade jag och gud vad skönt det var :)
var dock halv döv efter gårdagen och hes som tusan men det var det värt.
gjorde frukost med tara och sen gjorde vi vid oss, blev en snabbis i bellevue square.
blev en ny rouge från mac och en ny tvål till badrummet, så nu luktar det gott!
kom hem och vi satt typ bara och pratade medans hon packade klart,
och nu är hon på ett plan påväg hem till australien, och det är lite sorligt..
i alla fall, redmond brudarna kom och hämtade mig, vi hämtade ash på mercer och
slutdestinationen blev IKEA! blev lite godis och annat svenskt mumsmums :)
lite förvarningssaker att ha här i mitt rum och en liten present till min hostmom.
är ju mors dag här i amerikat imorgon men för mig är det hostmoms day, haha.
efter det blev det uteserveringen på starbucks på mercer, härligt i solen och värmen!
har klänning på mig idag utan tights och det känns väldigt somrigt och skönt.
nu är jag hemma, ganska trött om jag ska vara ärlig :P haha. lyssnar på nickelback, självklart :)
planerna är att jag ska till merry ikväll för vin, sleep-over och hårfärgning.
hoppas på detta, väntar på att hon ska ringa mig! familjen ska grilla nu snart så det är
jag nog med på. hoppas jag fått lite solbränna idag i alla fall! haha.
vädret ska bli lika bra imorgon och jag hoppas verkligen det håller i sig nu, inget mer regn.
bilder kommer hamna på facebook, i och med att det inte funkar här..

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0