nobody wins

det är fredagkväll, sitter i pyjamas och ska snart kurra ner
mig med "sherlocks holmes" och lite gottgott :)
precis jobbat klart så det kan jag väl vara värd, billigt med! haha.



ehm, dagen har varit ok. förutom att det har regnat och blåst hela dagen..
muligt och tråkigt är det, var är den sommaren vi hade i februari liksom?
G hade en lite jobbig dag men vi hade en liten pratstund och allt blev bättre :)
efter jag lämnat av ungarna imorse körde jag inom starbucks, till posten och
lämna alla papper om ipoden (fått tillbaka lite pengar), hoppas på mer sen.
hem och skypade med familjen <3 men det började åska där hemma så
vi fick lägga på. de loggar kanske in snart, borde väl vakna tidigt för
de ska ju till kalmar. lite glad jag inte är hemma så jag slipper gokartlivet ;P
hann även titta på c.s.i, vilket jag inte sett på evigheter! det var alltid det på
på måndagkvällar hemma i mitt hus innan, familjetid vettni! haha.

imorgon ska jag ha sovmorgon, sen blir det nog lunch och gymmet med vera :)
på söndag utflykt tror jag plus att jag är ledig på måndag med!
ehm, vet inte riktigt vad vi ska göra än, blir kanske in till seattle en runda.
och igår förresten när jag slutade vid 20 så ringde amy på skype och vi pratade
en sväng om allt möjligt, plus lite om vad vi ska göra när jag kommer.
det är bara två veckor kvar och det är lite sjukt, tiden går så snabbt här..
känns som om det är typ måndag - fredag - söndag - måndag - fredag osv.
man hinner knappt blinka förrens ännu en vecka har passerat.
nej nu ska jag bädda ner mig och titta på lite snygga killar ;D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0