open up your eyes

det är snart helg och ikväll kommer det pengar! sitter och lyssnar på
musik och är allmänt glad just nu :) vilket jag inte klagar på.
morgonen gick bra och efter det blev det en runda på banken och bartells.
solen försöker sticka fram lite överallt men molnen har greppet..
jobbar ända till 18 idag och ikväll får vi se, ska väl träffa brudarna :)
ska dock upp tidigt imorgon för mitt aupair möte..

gårdagen var ok. dock regnigt och kallt! vilken vi inte tycker om.
skypade med mamma och pappa på gymnastiken, hade snack om lite
allt möjligt men de hjälpte mig en bit på traven vilken jag tackar för <3
stack till gymmet en sväng igår kväll och jag är motivirerad när det gäller träningen nu!
sommaren -10, här kommer vi! haha. och igår kom det en check till mig på 50 dollar
från försäkringsbolaget som jag väntat på i typ 5 månader, men där var den.
och pengar klagar vi ju absolut inte på, eller hur? men tid tog det ju, haha.

nej, det blir inget vancouver nästa helg men det ska bli roadtrip! :D
genom en del stater här runt omkring och det ska bli intressant.
vi ska dock tälta och sova i sovsäckar, haha. det kan bli en rolig syn!
sista minnet jag har av det var tältningen i åhus för två år sen tro jag..
och det vet vi ju alla hur det slutade, haha.
angelica kommer i alla fall över imorgon vid lunch så vi kan planera lite
och de andra två brudarna kommer kanske med. vi är alla svenskar med ;P
då kan det ju sluta lite upp och ner! men jag tror det kommer bli lyckat, så länge
regnet håller sig borta och solen tittar fram :) vancouver sparar vi.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0