sick and tired

ja det är vad jag är just nu, men känner mig påväg mot det bättre.
näsan rinner och kliar, halsen är irriterad men febern är nog nere!
känner mig dock inte kry och ser helt blek och trött ut.
hade behövt lite roligt nu och sol, det hade inte skadat någon!
är på gymnastik just nu med L. internet strular hemma IGEN, vilket
gör mig så otroligt irriterad men jag hoppas det fixas snart.

i söndags tog jag tag i mitt liv, tog en snabbdusch och käkade lite,
begav mig till crossroads och gick på bio med merry och nicolette :)
vi såg "the losers" och den var bra, både med humor och action.

igår vaknade jag och jobbade morgonen som vanligt, men kom hem igen och
mådde kasst. tog febern och det visade sig att den var lite för hög.
under dagen tog jag naps, jobbade lite av och på (min hostmom var hemma),
tvättade ungarnas saker ändå och slappade i sängen.
jobbade lite på kvällen med men ungarna gick och la sig direkt och jag satt vid datorn.
amy ringde senare och vi pratade nästan 1 timme om allt möjligt ;P
planerade lite vad och hur vi ska göra när jag kommer dit, om allt drama som pågår osv.
sen somnade jag snabbt och gick upp och jobbade imorse som vanligt..

jobbar hela dagen; knarkar ibumetin och halstabletter och super te.
allt för att få mig att må bättre så snabbt som möjligt.
blir nog två som tar en nap idag, haha. och i eftermiddag när alla flickorna
är hemma blir det nog inte heller mycket gjort så som jag känner nu..
blir nog inte starbucks ikväll heller, ligger nog och sover istället för att vila upp kroppen.
det har varit galet och stressigt sista tiden och detta är kanske resultatet?
min hostmom mår inte heller bra, hon känner sig likadan som jag är..

imorgon slutar ju ungarna tidigt och då ska vi gå på bio :)
"furry vengeance" heter den och de är väldigt exalterade, haha.
nej nu måste jag gå och snyta mig, men nu vet ni hur allt ligger till.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0