soldier

ja nu är alla ungarna i säng och förhoppningsvis sover de med, haha.
tog lite tid med minstingen som vanligt, tjurade och hade sig..
sitter i min hostmoms säng och tittar på tv och är social med datorn.
vet inte riktigt när jag slutar, borde inte jobba mycket längre snart.

dagen ja, förutom regnet och gnälliga barn har den väl varit helt ok.
min förskylning/vetintevad sitter fortfarande i och det är jobbigt!
har vaknat upp tre morgnar i rad med slemmig hals, stop i näsan
och bara allmänt kass. tror ju bara det är en förskylning men jobbigt är det :(
på min lediga tid gjorde jag inte mycket, haha.
skypade med familjen ett bra tag :) låg i sängen och tittade tv och slappade.
jag och L har verkligen hunnit med mycket idag får jag säga.
hon har tittat film, pusslat och ritat. vi spelade ett spel tillsammans!
jag har städat och bäddat i gästrummet (mormor kommer imorgon),
tvättat alla ungarnas kläder och fixat med två stora berg disk.
efter vi hämtat de stora var det OT och den timmen gick lite halv segt..
men läraren har en söt liten valp som vi gosade med på slutet :)
när min hostmom kommer hem ska jag nog raka vägen ner i sängen, är så trött!
hollywoodfruarna kan vänta tills imorgon när vi är på gympa.
måste en runda inom posten på morgonen när jag lämnat ungarna, blir en
starbucksträff med andra aupairer som vanligt och sen ska jag jobba en timme.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0