something about the sunshine

ja det är det! solen lyser, klarblå himmel och värmen är på väg :)
planerna för sommaren är väl nästan klara och det ska bli så kul!
känns som det är så mycket jag ska göra hela tiden, haha.

maj - vancouver b.c med ett gäng svenska brudar
juni - till amy i san fransisco
juli - en weekend i minnesota med grandma och G
augusti - wyoming i två veckor med min hostfamilj
september - många av mina underbara vänner här kommer åka hem..
oktober - troligtvis en semestervecka
november - ett år!
december - la familia kommer hit?!

resten av året är rätt planerat och bra. resor gillar vi :)
ska snart börja min bartender kurs med och sen signa in mig på den andra.

skypade precis med hanna hun, så härligt, var ju evigheter sen!
vi var båda förskylda och lät lite roligt :P men så kul.
ska på gymnastik om en timme, men snart ska det schemas ändras.
jobbar typ till 16 idag men sen jobbar jag hela kvällen så..

gårdagen gick bra, vädret var upp och ner hela tiden.
jag och grandma städade som galningar, haha. är lite bättre :)
vi tog alla naps och det var ovanligt tyst i huset!
efter var vi ute på baksidan ett bra tag och lekte allt möjligt.
sen gick vi med grannarna till en stor gräsplätt så de gick springa runder.
vi hade mumsig middag och kvällen spenderade jag i sängen framför tven ;P

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0