stand by me

ligger i sängen och känner mig riktigt slapp, orkar inte göra någonting..
näsan rinner och jag nyser. härligt? nej. hoppar inte på något allvarligt!
hade sovmorgon till 12 och det behövde jag verkligen.
vaknade dock upp lite hit och dit när ungarna studsade omkring där uppe.
gick upp och gjorde mig lite havregrynsgröt som vanligt :)
det har blivit tradition nu varje morgon, hoppas det hjälper med! haha.
blir inget gym idag, vill inte göra allting värre, har inte tid att vara sjuk..
så idag blir det nog en lugn dag vad det ser ut som just nu.

igår hände det inte så mycket under dagen, haha.
tog en liten promenad runt kvarteret typ, var för trött för en längre :P
blev ingen film utan jag sov middag i typ 2 timmar istället.
vaknade en halv timme innan vera skulle hämta mig så det blev snabba ryck.
vi körde och hämtade anna med och sen till bellevue downtown.
mötte nicolette på cheesecake factory och sen var det bara att vänta..
efter drygt en timme fick vi äntilgen vårt bord och hungriga var vi!
maten smakade mumsmums som vanligt och sen kom merry och joinade oss
för efterrätt :) lika god var den men fy vad mätt jag var när vi gick därifrån..
vi tog en runda på starbucks men alla höll på att somna så tillslut körde vi hem.

försöker lägga upp bilder men hela sidan hänger sig som vanligt.
men i alla fall, upptäckt en kanonbra sak! :)
merry, min nyfunna norska roliga vän är utbildad frisör, så nu kan jag gå till
henne varje gång jag behöver fixa håret istället för att betala en förmögenhet
för att fixa det hos frisören! kan ju inte bli mycket bättre, blir kanske i helgen.
vi planerar också att ha en vinkväll med vindruvor och kex, mums! :D
nej nu ska jag slå på en film och kurra ner mig i sängen.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0