there and back again

snart är det -91:ornas tur att springa ut och vara glada!
vilket betyder att det är ett helt år sen jag tog studenten.
tiden har gått riktigt snabbt, och även om jag saknar alla stunder
och roliga saker som vi i HA3B gjorde så är jag ändå glad att jag
gått vidare på ett sådant här sätt i mitt liv för det är så bra helt enkelt :)
alla där hemma är väl nu på siesta, de är på utlandssemestrar,
studentveckan närmar sig och sen den stora dagen! jag kommer aldrig glömma min,
och jag är tacksam över de människor jag fick lära känna under de 3 åren
vi spenderade tillsammans. ni gjorde min gymnasietid den bästa!
såhär såg mitt liv ut för ett år sen;



80-tals fest!



flowerpower party!



roligt hittepå i korridorerna ;D



turkiet med världens bästa <3



vår galna studentvecka!



tjejgänget :)



the big day! HA3, tjalala..



vad är en bal på slottet?

det var nog en snabb sammanfattning av våra sista veckor tillsammans.
roliga var de och det kommer vara ett minne för livet :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: marie

åååhh ser kul ut ;D

2010-05-30 @ 10:14:20
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0