when i grow up

redan tisdag och solen försöker titta fram bakom molnen.
skypat lite med farmor och farfar men det vill inte som vi vill :(
jäkla teknik! morgonen gick bra men lite seg var jag när jag skulle upp..
dagens planer är gymnastik, lite tvätt, doktor osv.
ikväll börjar min bartenderkurs, here we go! jag och ash kommer vara bäst ;D
tydligen så hade vi en liten jordbävning imorse med, vilket jag inte var medveten
om förrens min hostmom berättade det. var väl som den vi hade hemma
för typ ett år sen! men jag är ju lite glad att jag inte bor nere i californien..

gårdagen kändes lång får jag säga.. som om dygnet hade typ 40 timmar.
btw, gick och la mig kl. 20 i söndagskväll och vaknade vid 7 igår morse.
snacka om att jag fick sova ut! och skönt var det, kände mig utvilad :)
stack till gymmet efter jag lämnat ungarna och resultatet är träningsvärk..
men det är väl så det ska vara? annars har man ju inte kämpat tillräckligt!
tvättade typ hela dagen igår, vi läste böcker, gjorde pussel, ritade lekte med
potatopman och avslutade allt med en barbiemovie ;) haha. dock inte mina favoriter..
när G hade OT var jag och resten av ligan ute och lekte och spelade fotboll.
det fick mig verkligen att inse hur mycket jag saknar fotbollen!
har ju fortfarande lite, eller en hel del i mig så helt pensionerad är jag inte ;)
kvällen bestod av städning i rummet och fixa en renbäddad säng.

nästa vecka går vi in i juni, det är helt sjukt! tiden går ruskigt snabbt just nu.
ungarna slutar skolan om mindre än en månad och sommarväder har vi väl direkt inte heller..
men planerna inför de nästa 3 månaderna ser bra och lovande ut så jag hoppas
på en kanonbra sommar trots att jag tror att det kommer gå riktigt snabbt.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0