wish right now

ja vart ska jag börja, veckan har tickat på snabbt..
imorgon är det redan fredag vilket betyder nickelback konsert!
sen är det helg och det kan verkligen behövas just nu.

i tisdags så vilade vi mest under dagen innan vi hämtade de stora.
efter skolan körde vi och köpte kakdeg och bakade massa kakor :)
det är mest till att platta till de och in med de i ugnen men ungarna
tycker om det och det är inte så mycket jobb med disk och sånt, haha.
jag fick laga middag, HELT SJÄLV, det ni ;D haha. kände mig duktig.
gjorde vår tomatpasta med cheesebread och klarade allt galant.
sen gick jag och tara ner och hängde vid datorn i källaren.
fick lägga ungarna för min hostmom hade ett möte hemma.
rätt av det var så måste jag bada G för hon hade kolasås i hela sängen
och på sig och i håret! haha, den flickan är för rolig. jag skrattade mycket :D
det är sådana saker som gör att det är roligt att vara med henne.
eh, tog en dusch själv när jag var klar och sen gick jag och nanade.

i går var min hostmom hemma pga feber så jag fixade la det mesta på morgonen..
men efter jag släppt av ungarna på skolan körde jag till starbucks och köpte
frukost och denice kom och mötte mig :) i och med att internet varit knas så
tänkte jag att jag kunde sitta där och hänga med nej då, då funkar det inte!
tror vi provade tre olika starbucks i området men inget funkade..
så vi spelade kungen och harpan på våra datorer, haha.
körde och hämtade lillskiten och sen hem. gjorde lunch och dammsög där nere.
vi hämtade resten av gänget och var hemma en stund innan vi begav oss til bion :)
tara joinade oss vilket var roligt. jag tyckte dock inte filmen var så bra,
men där var ju med en söt kille, haha. vi kom hem och jag var ledig, tack!
jag och min andra blondiekompis tog en lite promenad till affären.
när vi kom hem var maten klar, mexikanskt och det var mums!
jobbade hela kvällen och inget spännande hände väl, sura ungar hit och dit bara..

morgonen imorse gick la ganska snett, haha. när jag kom upp hade en av katterna
pissat i tvättstugan, E spillde ut sina flingor över hela sig och bordet, L var allmänt
irriterande, vi glömde ta med G's cello så jag fick köra hem och sen tillbaka till skolan.
kan det ha varit bättre? tror inte det.. när jag kom hem tvättade jag (hade en STOOOR hög),
dammsög rummet, städade och plockade i ordning överallt. så nu är det i alla fall ganska snyggt :)

tänkte skippa gymmet hela denna veckan, är fortfarande inte helt bra..
har ätit dåligt med på senaste, inte bra! måste skärpa mig med det.
men jag äter i alla fall havregrynsgröt varje morgon, plus för det :P
helgen bjuder ju på konsert, färga håret, vinkväll, ikea och annat smått och gott.
nej nu får det räcka med ord för detta inlägget..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0