awesome halloween

halloween helgen blev super och bättre än förväntat faktiskt :)
staterna visade mig verkligen hur man ska fira det och jag gillar det.
nu får jag bara införa detta hemma i lilla landet lagom och se om de nappar på det.
det är måndag morgon, 1:a november och regnet vräker ner. förvånad?
igår hade vi i alla fall tur med vädret och fick en solig, underbart skön höstdag!
sammanfattar helgen i bilder istället, en bild säger ju mer än 1000 ord;













ja det var lördagkvällen. fylld med roliga människor, massa beerpong,
roliga kostymer och mina underbara kompisar. jag var nykter med, plus för det!










och på söndagkvällen var det trick & treat med ungarna + merethe :)
roligt hade vi, lite rädd blev jag ibland men barnen var glada med fulla påsar godis.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0