happy thanksgiving

ligger och tittar på macy's thanksgiving parade som går genom NYC's gator,
vilken tillställning får jag säga. fick sovmorgon idag med, för jobbar knappt :)
snön ligger fortfarande ute, vilket jag inte klagar på. det gör stämningen mysig!
i eftermiddag ska vi till familjevänner/släkt och äta den stora middagen.
man äter och äter och äter.. det är lite det thanksgiving handlar om trots allt ;P
och titta på massa football! men jag klagar inte på ledighet och mysiga holidays.
ska upp och äta lite frukost snart och läsa igenom alla miljontals reklamblad som kommit.
imorgon är det black friday = största rean ever överallt! affärerna öppnar mellan
12-slaget ikväll till 4 am och sen har de galna människor som springer runder och
tar allt de ska ha, och det pågår i ungefär 6-8 timmar. tro mig, någonstans kommer
jag att vara. sen när skulle jag, andréa engwall, missa en shoppingrea?!
det gäller bara att gå upp tidigt som attan för att komma iväg i tid.
måste säga att jag giller denna högtiden, synd den inte finns i lilla landet lagom.

tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt snygg bloggen har blivit! :)

2010-11-30 @ 05:57:37
URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0