novemberdag



igår under L's gymnatik stack jag ut på middag med den där bruden.
inte sett henne på länge tycker jag! och helgens planer ser redan bra ut :)
IKEA, aupair möte - thanksgivingdinner och xbow kinect! jag är taggad.


idag är jag hemma för vård av sjukt barn, E hade hög feber när hon kom hem
från skolan igår.. just nu sover hon och innan dess tittade vi på en film.
jobbar lite fram och tillbaka idag och resten av veckan, mycket som händer och
timmarna ska stämma. därför ser jag fram emot en lugn och skön helg.
förövrigt hostar jag som vanligt - hoppas verkligen att det blir bättre snart!
har ont på ena sidan av ryggen med, troligtvis hostat för mycket och för hårt.
vädret? just nu halvstorm och regn. kallt och burrigt är det med för den delen..
i måndags kväll var jag lite skrajsen, blåste rätt så rejält faktiskt.
imorgon är det bara 4 veckor tills fam. engwall landar på seatac airport :)
snacka om att det närmar sig och vi har mycket på planeringen,
men gud vad kul det ska bli! att får fira jul med de gör mig lycklig, kunde inte bett
om en bättre julklappar. trots att det är lite materialla saker jag skulle vilja ha ;D
nu ska jag sätta på ett avsnitt av PH och se hur intrigerna går. fortfarande i pj's,
men vem bryr sig. det är skönt :) speciellt när man börjar 6.30 på morgonen..

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0