portland did good

ja det var en superhärlig och rolig weekend som nu passerat.
den har bestått av mycket shoppping, härligt sällskap, en fin stad osv.
sitta och äta middag i baren utan någonsomhelst fråga om man är 21+ eller inte,
det var ju inte heller helt fel om jag ska vara ärlig :) och ta bussen hem från mallet
vid 10.30 pm är ju inte varje dag man gör det heller, haha. men kul hade vi!
hittade en stor bokhandel på typ 4 våningar och ett tag hade jag no clue vart vi var.





julen är ju uppenbart påväg!








lite pics av resan i alla fall. en svensk bokhylla mitt i alltihopa med ;P


jag tycker vi har hört mycket saker och gjort mycket saker under de 2 dagarna
vi spenderade där nere. vi har åkte tåg och buss jag lovar över hela portland, haha.
ett tag var vi ute i buschen och jag trodde aldrig vi skulle komma till mallet.
vi klev av ett tåg igår och damen som hoppar in "are you girls twins?"
jag fick höra att jag klädde mig snyggt, att jag hade fint naturligt långt hår.
vem klagar på en sådan komplimang? :) overall, en kanon weekend.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0