sköna dagar

ja även fast ungarna varken var i skolan igår eller idag så är det ändå rätt sköna
9-timmars dagar. de leker på sina olika håll, vi har filmrace och bara slappar.
grandma är ju här och hjälper till mycket med så det klagar jag inte heller på :)
även fast jag började 10 igår och 9 idag så har jag inte sovit så bra, vaknar tidigt..
knasiga drömmar har jag med, nu börjar det bli lite jobbigt. får kanske hitta någon
som kan tyda de till mig? jag är med i PH, festar/sover i vancouver med hotelldörren öppen,
ser krashade flygplan i en sjö men ut kommer det döda myror istället, roadtrip med
människor hemifrån osv.
jag menar, det är ju en blandning av både det ena och det andra.
jag är alltid lite rädd när jag vaknar men försäkrar mig då att det inte är på riktigt!

ikväll drar jag hem till denice för matlagning och mys, innan vi ska upp tidigt imorgon.
7.30 går vårt tåg mot portland så vi får vara uppe i tid. men jag ser fram emot att komma ifrån
här lite, att inte behöva ta hand om någon annan, kunna slappna av på hotellrummet,
göra min shopping, dock det LILLA jag har på min shoppinglista ;P ska försöka hålla det med.
planen är att försöka hålla lite i pengarna, har ju varit duktig på att spara på sista tiden så.
det är mycket resor och roligheter som närmar sig - kan inte mer än säga att jag njuter av
varje dag  som går här borta, varje dag upplever jag saker och lär mig något nytt.
detta är mitt livs äventyr och jag är så glad att jag gör detta, jag är stolt över mig själv.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0