snowdays



haha, ja vi njuter allt att det inte är någon skola! dock är inte jag så lycklig av det.
men de går längre till sommaren, så det klagar jag dock inte på ;)


idag har vi PJ-day, än så länge i alla fall och barbie snurrar i dvdn, vilket betyder att
jag kan sitta här och vara social med mina människor hemma, för dessa barbie filmerna
har jag nog sett 1000 gånger minst! lång jobbdag idag med, men imorgon firar vi
thanksgiving och det blir förhoppningsvis inte allt för långa dagar, det blir nog bio
på fredag och imorgon ska vi iväg till släktingar på den stora middagen som äger rum.









som sagt hade vi en bra och rolig dag ute igår, trots kylan. men solen var ute :)
det blev både snöslott, snöbollskrig och lite pulkaåkning med grannarna.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0