walking downtown

igår var jag och merehte ute och käkade och sen drog vi hem här för
film med gottis och en sleepover. en armbåge i ryggen och ingen plats
i sängen är saker man får ta när man sover med den människan ;D
när vi vaknade imorse upptäckte jag att solen lyste och denice förslog
då att vi skulle åka till seattle. och jag menar, varför inte? :) det var ju sol!
det har ju vräkt ner lite för mycket regn de senaste dagarna tycker jag..
betty och eric joinade oss på vår lilla tur och lunch på pike market place.







well, dagen i lite pics. det var en skön dag inne i downtown, bra intiativ denice!

om jag nu ska få klaga lite så har jag sjukt ont i ryggen, vet inte vad som hände nu.
jag har träningsvärk lite hit och dit, huvudvärk, och trött är jag eftersom jag
inte fått alltför mycket av min beauty sleep denna helgen, eller på hela veckan rättare sagt.
precis tittat klart på våra singelmammor och klart man blir avundsjuk på allt mys och
romantik de får av alla dessa killar de har runt sig. emma - du vill inte dela med dig av jimmy? ;P
min hostmom är i tyskland, om jag nu glömt berätta det så nu är det jag och grandma
som håller i spakarna denna veckan, gått super bra än så länge så inga problemas.
ingen skola för ungarna varken torsdag eller fredag så två långa jobbdagar där..
imorgon blir det ett pass på gymmet och skype med familjen. blivit lite smått i helgen bara
så vi ska väl försöka ha en längre diskution denna gången kanske :)
nu ikväll var vi ute och käkade för E fyller 9 bast idag, och glad har hon varit.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0